Friday, October 24, 2008

Namnförslag...

Mina krukväxter är ovanligt gröna och verkar må ganska bra till skillnad från vanligtvis... nu är det så att jag behöver namnge dessa små krabater eller behöver och behöver men ah, någon som har lust att hjälpa mig ?


Längst till höger har jag Eda, det var självklart. Det ser ut som en Eda. De andra hoppas jag på att ni skall kunna namnge åt mig. Så snälla skicka in namnförslag och de jag diggar mest kommer jag slänga upp i en omröstning (typ alla för det lär inte bli så mycket förslag) hur som helst, kom på namn ! Jag har en närbild på Eda och de andra två om ni vill se lite mer av dem.









* Eda
Slappar Vid Brödrosten


















*
Planta 1 (Fick Den Av Jessica)




* Planta 2
Ni skall bara se hur det ser ut när jag försöker posta den här skiten, jävlar va jag vill ha ett större fönster för det är fucked up !

Jaha, då var det igång och redan har det kommit in ett förslag så nu heter Eda inte bara Eda utan kallas även för Buskis. Så nu är det Eda "Buskis" ...ja skall hon få ett efternamn också ? Det tycker jag, så ni får ta och komma på något.

No comments: