Friday, October 24, 2008

Jag Dog...

Jag körde ihjäl mig,
Jag försökte fly,
Du följde med,
Vi dog,
Tillbaka till ruta två,
Ett nytt försök,
En ny sekvens,
Kanske flera,
Återstå att se.
Ahh maaaaaan...
Slå inte följe med mig ifall det kommer (Z)ombies till stan,
De tycks fan äga mig ständigt,
Vi försöker flytta lite möbler och hoppas det håller måttet.
Fan hur skall ni ha det egentligen ?
Orka att man inte vinner på att vara ond.
I'm no good at this,
Out in the dark,
Lurking,

Cannibal Hippies...

I'm such a sucker for the outside,
Of course I had to die this time to.

Fuck !
I never learn do I ?
Don't leave the stupid sons of bitches behind.

Vadå bättre utväg !?
Jag överlevde,
Jag sket i den dumma subban som lyckades ramla ner för trappen,
Vad mer begär ni ?
Helvete...

Tack så jävla mycket !
Jag försöker rädda dig,
Vad får jag för det ?
Jo jag blir omkullvält och dör,
Precis det får jag,
Döden.

Det såg ju ut att vara en liten dead end och det var det fan !
Dumma jävla subba.

* Konstpaus, tar mig lite mat för att orka laga mat.

Det tog ett litet tag men jag lyckades,
Jag överlevde,
Klarar du av att överleva ?

Survive The Outbreak

1 comment:

Anonymous said...

vi andra står här på denna sidan av livet och försöker vinka och locka dig tillbaka! vi vill ha dig här! du gör livet lite roligare och finare att leva... älskar dig min käre lillebror