Friday, October 24, 2008

Rastlös & Hungrig...

Jag är jätte rastlös och hungrig, kan de två ha något med varandra att göra ? Jag känner mig jävligt stissig. Asså shit ! Det kryper som fan i kroppen och ögonen är uppspärrade till max, jag är galen eller åtminstone så ser jag ut att vara det.

Jag måste ta mig till ICA; Ett nervöst skratt : Jag stannar till och inser att jag låter helt sjukt och skrattar ytterligare en gång, nu åt mig själv.

Jag skulle nog verkligen vilja gå någon slags kurs i hur det svenska språket fungerar och vad man får och inte får göra och hur man kan skriva osv. jag är så jävla värdelös på det hela. Vill dock inte bara ha någon jävla Svenska kurs utan typ enbart grammatik eller något i den stilen, måste vara intressant som fan ifall jag skall orka nappa. Fan det är oundvikligt, jag måste gå till ICA, jag behöver bröd.

No comments: