Friday, October 24, 2008

Det Skulle Bli Så Dumt Då...

Pulsen stiger,
Andningen blir häftig,
Jag börjar blinka intensivt,
Jag är ute efter att misshandla någon,
Vem spelar ingen roll,
Jag vill bara få blodutgjutelse,
Jag är igång,
Blod är allt jag vill se,
Jag vill att adrenalinet skall flöda,
Jag vill få en high,
Inget sker,
Jag är sansad,
Jag vill så gärna,
Förhoppningsvis så slår det aldrig slint,
Det skulle bli så dumt då.

Fråga mig inte varför men jävlar va jag var igång, jag ville bara misshandla någon så hårt. Lyckligtvis är jag en tillräckligt realist och sund människa enligt samhällssynen att jag aldrig (vill jag tro) skulle bara flyga på någon på gatan helt utan anledning. Det hela gäller väl bara att kunna få utlopp för det hela på något vettigt sätt så man slipper hamna hos farbror blå eller på sjukhuset om man är tillräckligt klantig och flyger på någon som helt klart kommer spöa skiten ur en. Detta handlade inte ens om att jag ville hoppa på någon för att jag störde mig på de utan detta kom ur det blå, det gäller fan att vara försiktig med sånt här, för det kan ju skita sig jävligt mycket.

No comments: