Sunday, October 26, 2008

Behöver Sova...

Det jag borde göra nu är att sova nu men jag klarar nog inte av det. Det gör bara ont, det gör bara för ont. Vetskapen om att det fortfarande kommer att göra det imorgon och en längre tid framöver gör knappast det hela mycket lättare men åtminstone känner man något och det är väl någon slags tröst i sig. Det är i alla fall ett bevis på att det var något, något som verkligen gjorde en inverkan på mig.

Något annat som är jobbigt är att jag är sjukt sexuellt frustrerad och är kåt i tid och otid. Det känns bara jobbigt... det var ju ett flertal personer jag vill gå på igår men det kändes bara väldigt olämpligt av ett par anledningar. Varför kan man bara inte vara som några av ens kompisar som bara gör det som faller dem in och kör på vinst eller förlust istället för att avstå från att sats alls ?

Har fortfarande lite saker kvar att blogga om, det som står ganska högt på listan är mina små "filmrecensioner".

Ork
a bl
i blödig när man hör Giana Sisters - T01 det är typ intromusiken till Giana Sisters. Det är ganska svårt att vara emotionell som jag är just nu, jag har inte direkt varit det förr, har ju visserligen börjat öppna upp mig och börjat släppa på mina spärrar de senare åren men det tar fortfarande emot och det är fortfarande riktigt jävla svårt att bara ta det.

Vem kan komma hit och ge mig lite närhet, värme och kärlek ? Behöver känna mig trygg.

...lite senare, lite bättre nu och klockan är tjugotvå:fyrtiofyra och det blir nog avsnitt tre av Terminator - The Sarah Connor Chronicles som faktiskt hittils gör ett Riktigt bra jobb. Det funkar verkligen, även om man har stört sig på ett par saker i dessa två avsnitt. Jag är faktiskt verkligen Riktigt förvånad över hur bra det ändå fungerar, visst så har man hört att fansen tyckte om det och man blir alltid lite skeptiskt mot dessa saker men ah fan detta är värt att fortsätta se. (Litet tillägg) Fyfan va grym den är !

No comments: