Tuesday, December 22, 2009

Redan I Tidig Ålder...

Började ju dricka redan i tidig ålder och kan försäkra er om att detta knappast var första eller sista gången jag drack ur en pool, en av de andra gångerna sägs dett att min syster fått mig att dricka ur barbiepoolen. Kanske inte var så att hon tvingade / lurade mig (viinte skulle dock förvåna mig om hon hade gjort det) men gjorde knappast något för att förhindra det hela. Vet inte riktigt vart bilden är tagen men tror hos vår (läs mig och mina syskon) extramamma Ingela som har haft en hel del med oss att göra. Det var hos henne jag lärde mig älska Döda ! (världens bästa film). Bilden är tagen kring 86-87, hade inte fyllt två än (om jag läser albumet rätt).

Något annat som var typiskt för mig var ju, keps, käp, vattenpistol och tuggumi, jag var ju Batman för guds skull ! Om ni undrar varför jag ser så lurig ut på bilden är nog troligtvis för att jag gjort något, som att lagt renet (ren-i-ett, ett diskmedel) på allas tandborstar. Alternativt gömt min systers favorit gossedjur, Sofia i frysboxen. Jag skulle inte vilja säga att jag var elak utan mer, kreativ och uppfinningsrik.

Om ni tror att jag var elak så kan ni fundera över hur just det är att få ens bror att lära sig hoppa tresteg i nedförsbacke. Vilket min syster fick mig att göra för en massa år sedan när vi var och hälsade på släkten i Norge, kan säga att det gick väl så där... behöver träna på min tajming.

1 comment:

sys said...

Efter vad jag har hört från dig, så har dina syskon fått dig att göra de allra konstigaste saker. Men jag tror att de flesta syskon är såna *hm*