Tuesday, December 22, 2009

Lars & Thunder, Masters Of The Univers...

Jag har en Tiger på besök, Sidis katt är här över julen då Sidi är hemma i Piteå och firar julen där. Det är ganska förvånansvärt att han frågade mig, jag är ju inte direkt en djurvän om man säger så. Jag är inte elak mot djur eller så bara att jag personligen inte ser någon mening med dem, asså jag förstår varför andra kanske väljer att skaffa dem, det jag ser är bara kostnad och underhåll. Hade ju hellre tagit hand om en hund, fast å andra sidan hade jag behövt gå ut och gå med den (det är kallt ute) jaja... Kelly heter han för de som undrar men kallas för Thunder. "En riktig dödsmaskin som endast använder special powers ! när det verkligen behövs, allt för de stackars hemlösa barnens skull."

* Kan utmanövrera upp till femtio dödsfiender i kompakt mörker (beroende dagsform).
* Gör det omöjliga möjligt.
* Kan låghögsfighting bättre än någon annan människa.
* Master of the jungle.
* Kan slå en bakåtvolt med en skoter samtidigt som han avfyrar en stridsmisil.

No comments: