Saturday, December 5, 2009

Happy, Pappy...?

I förrgår så köpte jag biljetter till Arvikafestivalen (tror det var i förrgår eller om det var dagen innan) och de första band som är släpta är:

Babyshambles
Cristian Dinamarca
Handen på Hjärtat
Invasionen
Markus Krunegård
Mattias Alkberg
Name The Pet
Shout Out Louds
Teddybears
The Tiny
[ingenting]

Så förhoppningvis blir det mer goingar som dyker upp, känns mer som om jag köpte biljetten för att den var billig nu så kan man ju alltid sälja den sen om det skulle visa sig att bandsläppen suger men det tror jag inte. Sen så verkar det som om jag får en chans att se Rammstein här i Sverige trots allt, de kommer till Metaltown igen så det kommer bli nice även Finntroll så det kommer bli fett värt.

Rammstein (GER)
Sabaton (S)
Nile (US)
Finntroll (FIN)
Cynic (US)

Förutom detta så skall jag ju på Armageddon Dildos ikväll ! Asså det är så jävla sjukt, har fått sett så jävla mycket av de EBM band som jag verkligen gillar och trodde när jag började lyssna på de att jag aldrig skulle få se de eftersom de har spelat så länge och verkade just då inte spela in något nytt eller åka på tour. Sen så får jag ju träffa Tove, Arre och Domme så mycket bättre kan det inte bli.