Tuesday, December 29, 2009

Impulsplanerat...

Dagens Ord: Impulsplanerat - Precis som det låter är det något som är planerat men inte riktigt har något tidsbestämt och så gör man det bara lite så där på impuls. Nu gällde det ett köp, ett köp som jag tänkt ett ganska bra tag men så har jag aldrig riktigt genomfört det förens jag var på väg in till stan för att träffa Olof men så blåste han av det och jag kände inte för att vända på klacken och åka hem igen. Så det blev helt enkelt att gå i Nordstan lite och söka efter något som jag inte riktigt var säker på, kanske var det att köpa mig lite mat för jag var hungrig, kanske hitta en mössa, kanske något annat... tillslut hamnade jag på Åhlens och insåg vad jag behövde göra.

Den förra hatthyllan var ju så fruktansvärd och jag kände behovet av en ny och jag tycker det blev ganska nice ändå, den är visserligen lite mindre men den känns mer optimal då det är fasta krokar på ett par av skenorna som går att dra åt sidan så jag får lite rymd bland jackorna.

Liten side note har suttit och lyssnat en hel del på Massive Attack för att jag har inte så mycket musik på datorn och av de få låtar jag har är det ett par album som är med i min lilla lista och det är riktigt riktigt bra, jävligt chill musik. Har även lyssnat in mig på en del av det äldre The Prodigy som också är riktigt jävla bra !

2 comments:

Noa said...

Vafan har du SEX jackor? ^^

Vänta bara tills du får en sambo, då är det bara att köpa en 8minst) garderob till alla dina kläder om det ska rymmas! och glöm inte att alla barnen måste rymmas med sina overaller, tröjor, vantar osv.

Tomten0 said...

I have a thing for jackets.

Har egentligen 2 till om man räknar med regnjacka men en av "jackorna" som hänger där är mer en militär kavaj och har en till sådan som jag i princip använder som jacka så man kan säga att jag har 9 jackor eller 11 om man räknar med de två som jag skall skicka av. Jag brukar klaga på folk som har mycket skor och väskor.