Tuesday, December 22, 2009

En Vit Jul...

Det är sjukt, vi har typ fått vinter här i Göteborg och det är galet för det känns som om det var evigheter sedan som vi hade det kring julen, det är vitt och kallt ute (underbart). Så kanske man får sig en vit jul i år, hade ju varit ganska trevligt.

Skulle egentligen jobbat idag men igår hade jag en sjuk feber som toppade och dalade snabbt, imorse mådde jag riktigt jävla illa men kämpade mig till jobbet trots allt. Vet att det inte är så mycket folk hemma nu och hoppades på att det skulle gå över, det gjorde det inte. Tog två timmar innan jag drog mig hem, kunde verkligen inte sluta skaka. Just nu är det ganska okej men går upp och ned.

Mamma och pappa var här förut idag och skulle lämna lite kakor, tidningar och dylikt som jag skulle ha, snälla som de är köpte de lite mat åt mig också så jag slipper svälta nu när jag är dålig (tycka synd om sig själv).

1 comment:

sys said...

Det är underbart med snö! Ska införskaffa mig en svart säck av starkt material och åka som bara den någon dag. Funderar på om den dagen blir imorgon faktiskt =) Du ska inte med om du känner dig bättre? Kram!