Thursday, August 14, 2008

Uppdaterar...

Uppdaterar och förnyar min blogg med värsta funktionerna. Har lagt in något som tillåter mig inte bara, länka till bloggar utan även ha en liten "snippet" med från senaste inlägget som skrivits på det. Dock funkar inte alla (lite synd) men så är det. Skall se om jag klarar av att ha listan så att allt byter plats beroende på vem som senast uppdaterade sin blogg eller om jag måste ha i bokstavsordning.

Jag tror jag dock skall försöka sova nu, klockan är nolltvå:tjugotvå och jag börjar fjorton:nollnoll imorgon och jobbar till nio som vanligt. Ärligt talat Saga, jag tror fan inte jag pallar att träffas imorgon, tyvärr... jag är ledsen, blev uppesittande alldeles för länge.

Känns som om det fortfarnade finns så mycket att skriva om men jag orkar bara inte. Är så jävla trött och sliten, behöver fixa en massa grejer, ringa massa samtal osv. men det blir ju verkligen inte av och snart har tiden runnit ut. Skulle ju gjort en massa saker i tisdags men det blev ju inte direkt av måste jag ju säga. Det rullar på och börjar bli bättre, tar nog snart mig i kragen igen.

No comments: