Thursday, August 7, 2008

Blev Inte Som Jag Tänkt (3)...

Skulle ta mig en lite snack på OK/Q8 i form av en hamburgare men det skulle tydligen ta en halvtimme av den tid jag verkligen inte hade så jag letade i butiken för att se ifall jag kunde finna något annat jag kunde snaska på för att mätta min hunger. Det slutade i ett ganska misslyckat köp må jag ändå säga, det blev en Dr Pepper (fick för mig av någon anledning att det *harklar mig* Jolt Cola), en På Vägen Cola och en kanelbulle, hon i kassan tyckte detta var lite underhållande då jag först velat haft en hamburgare och när hon tyckte att jag kunde bege mig till McD så sa jag något i stil med att jag vill ha något ordentligt.

Hur som helst för att komma till sak så tänkte jag öppna en av mina norska Paprika chips (de tillverkas inte längre i sverige) och dricka min goda dryck men jag har fortfarande inte kommit så långt, först och främst smakade Dr Peppern inte alls som jag förväntat mig och fick en smärre chock (inte så konstigt då jag tänkte att jag drack Jolt Cola) sen har jag visserligen plockat fram en skål men inte hämtat chipsen då jag är oerhört trött och egentligen borde sova. Innan jag dock går och lägger mig skall jag hänga upp tvätten.

Så jag har ett lite problem, vill titta på lite mer OZ, slappa, äta chips och dricka min dryck, dock är jag väldigt trött, lär bli tröttare ju mer tiden går samt att jag måste orka att hänga upp min tvätt för att jag skall känna att jag kan gå och lägga mig utan att känna mig helt hopplös. Sov ganska taskigt inatt då jag hela tiden drömde att jag jobbade och vaknade upp flertalet gånger (åtminstone tror jag det), skitstörande att drömma om jobbet och jobbiga kunder man har samt att man även skall okupera sina drömmar med mindless shit.

No comments: