Monday, August 4, 2008

Det Oundvikliga...

Snart sker något som måste och kommer att ske ett tag framöver också antar jag. Det är den lilla sak som kallas födelsedag, birthday... jag har länge inte varit ett särskilt stort fan av att fira min födelsedag och har inte direkt haft "val" att inte göra det då jag bott hemma och folk dykt upp oavsett om jag velat eller inte. Visst det är väl snällt och uppskattas men jag vill verkligen inte bli firad och tror knappast att jag vill ens ha några presenter. Som tur är så bor man inte hemma längre och kan göra ett litet mer aktivt val.

Trodde ett litet tag att folk kanske "glömt bort", hoppades nästan lite på det (naivt av mig dock). Vet inte om jag vill leka någon slags martyr eller om jag bara helt enkelt inte tycker om att bli uppmärksammad eller vad det är men...

Om nu folk vill ha en önskelista så skall det få en (lär tyvärr inte undkomma att bli utan presenter så de följer):

  • Vill Slippa Bli Firad Och Påmind
  • Klarar Mig Gott Och Väl Utan Något
  • Ordentligt Diskställ
  • Tallrikar
  • Stora Lakan
  • Läsställ Till Badkaret
  • Kudde Till Badkaret
  • Mopp
  • Pengar Till Burk
  • Pengar Till MP3
  • Return Engagement, The Grapple & In At Death - Harry Turtledove (The Settiling Accounts Tetralogy) Pocket !
  • How Few Remain - Harry Turtledove
  • Second Contact, Down to Earth, Aftershocks - Harry Turtledove (Colonization Trilogy) & Homeward Bound
  • The Man With the Iron Heart - Harry Turtledove

No comments: