Sunday, August 24, 2008

Bilder Från En Svunnen Kväll...















Bilder från en svunnen kväll en fredag i augusti. Det var i och för sig inte så länge sedan med tanke på att det var i förrgår men ändå.

Till höger här har så är det en bild på Fluffen som egentligen heter Maria, varför hon kallas Fluffen vet jag inte men tycker det verkar vara ett jävligt skönt smeknamn.

Brukar inte vara så här kamerakåt eller rättare sagt så brukar det tas mer bilder och då på andra men just
denna kväll så kan man ju fan inte motstå att slå på kameran och trycka av en liten bild.


Måste ha någon slags centerpiece för att förgylla detta inlägg lite, dessvärre kan man ju inte skriva till vänster och höger om bildfan om man inte vill gå in och haxxa sig i koden men det orkar jag ju verkligen göra, nää jag trot inte det va så det får helt enkelt bara vara som det är. Dessutom orkade jag inte göra något fint montage eller fixa och ha mig med bilderna i photoshop heller för den delen, vissa är lite ur fokus och hade velat haft lite mer helkroppsbilder samt mer bilder från krogen men men lite svårt att återskapa något som inte finns.

Självklart så ser jag stenhård ut i mina solglasögon, fast vad annars liksom ? För att vara lite mer allvarlig eller jag är ju allvarlig nu också men jag är fan riktigt het och tuff på denna bild (är ju nästan alltid det) men för att komma till sak så har jag verkligen Madde att tacka för denna transformation.

Det blev så jävla lyckat och jag var verkligen jätte fin, jätte glad och hade ett enormt jävla självförtroende som sällan brukar stråla ut så mycket som det gjorde denna kväll. Madde, jag kan bara säga Tack !

Det som inte syns är ju dessvärre nedre delen av min fina klänning och mina vackra kängor men hey ! vafan gör de ? De syns ju trots allt på första bilden, dock har jag ingen helbild på detta magnifika paket. Vill ni se mer av detta får ni fan ta och hänga med ut nästa gång det blir till att gå ut och festa.

Jag uppdaterar ständigt,
Nu skall jag dock ta mig någon tablett och kanske sova,
Resten av bilderna kommer upp under morgondagen (hoppas jag).

No comments: