Thursday, August 28, 2008

4 Dagar...

Det är seriöst 4 Dagar kvar tills jag flyttar och jag har fortfarande inte börjat packa, börjar fundera helt allvarligt på att betala någon för att packa åt mig. Dock krävs det att ni har ett sinne för att packa och organisera och förvänta er helt okej betalt ändå, inga jävla skitlöner här inte. Vi snackar nog timlön, vad den kommer att landa på får vi se men hör av er !

Angående själva flytten så är det bara höra av er också dock är det inga pengar involverade så länge som ni inte känner för att lägga ut det vill säga. Jag skall egentligen inte behöva säga något eller ens lyfta ett jävla finger när det gäller den här flytten med tanke på hur mycket jag hjälpt folk genom tiderna med flyttar men får väl se hur det går. Ni vet mitt nummer 031-HOODEN eller Hooden 31, Förorten.

1 comment:

Anonymous said...

jag kommer till dig och packar i helgen!!! absolut! kräver inte mkt i timlön...