Saturday, August 9, 2008

Kill For Allah, Kill For Jesus...

(19:22) Håkan Jansson: hallå, mamma undrar hur du ska fira din födelsedag?

(19:22) Lars En Av(HAX)arna I Mängden: inte alls ?

(19:23)
Håkan Jansson: ok?
(19:23)
Håkan Jansson: mamma undrar vad vi ska göra med alla presenter o gäster.......?

(19:26)
Lars En Av(HAX)arna I Mängden: Jag känner att jag mest firat min födelsedag de senaste åren för att jag bott hemma och mer eller mindre "tvungen" att göra det för det är något man "gör". Nu när jag inte längre bor hemma så ser jag helst att bara att få vara ifred.

Är som sagt inte så jätte förjust i att få presenter och "gratulationer", visst tanken är fin o så vidare men helt ärligt om det inte är något inköpt än så ser jag helst att jag bara slipper.

(19:27)
Håkan Jansson: ok
So please leave me be...

1 comment:

Noa said...

får man lämna ett litet grattis ändå?