Sunday, August 3, 2008

Trött, Tröttare & Tröttast (1500)...

Jag är trött,
Jag kom hem från Norge för lite drygt 2 timmar sedan, jag har varit på 50-års fest (min morbrors fru som hade fest). Kommer vara ännu tröttare fram i veckan, skall typ jobba alla dagar utom lördag verkar det som. Skall dessutom jobba 12-21 mån-tors eller om det är mån-fre. Ända jag önskar just nu är att det vore lika svalt i mitt rum nu som det var hemma hos mina kusiner, fyfan va gött jag sov där (svalt och gött). Det blir bara mer och mer som skall göras och det bygger på hela tiden, jag orkar ju fan aldrig ta i tu med skiten. Måste göra ett ryck snart så jag får betat av lite annars kommer jag typ drunka i saker att göra.

Samtal att ringa,
Papper att slänga,
Kläder att tvätta,
Saker att packa,
Folk att träffa,
Listan fortsätter...
It's Faulty... (08.08.05)
The Right One - Frank Klepacki

No comments: