Tuesday, August 5, 2008

Missförstånd Är Jobbiga...

Asså shit... fan tycker inte om missförstånd, det gör ens vardag så jävla mycket mer komplicerad och jobbig. Idag så skedde ett sannerligen jobbigt misstag som gjorde mig arg, frustrerad, konfundera och bara oerhört trött men nu är det ur världen så det är inte mycket mer med det med kan säga att det fick mig att seriöst att börja fundera på att bli bög heltid, av den simpla anledningen att jag tycks aldrig förstå flickors beteende och tänk. Många gånger förstår jag inte logiken bakom de beslut som fattas, försöker inte generalisera det är bara att det skett mig ett antal gånger och jag börjar bli trött på det. Det är säkert inte något könsbetingat men, ändå...

Asså jag skulle ju fan aldrig kunna gå ifrån att vara bi eller åtminstone inte i och av ren och skär frustration.

Skall försöka äta lagad mat av resten av veckan på jobbet och försöka göra något bra varje dag som gör att jag förtjänar en kaka, fast det är visserligen inte syftet med kakan då man inte skall sträva efter att få kakan bara för att få den utan göra något för sig själv fast det är väl ändå det jag tänkt göra. Har även börjat försöka läsa min bok lite varje kväll för att varva ner och för att få läst lite i den så jag kan börja beta av de andra, så det skall väl jag också göra nu framöver. Nu skall jag dock sova, klockan är nämligen tjugotre:fyrtiosju.

No comments: