Tuesday, August 26, 2008

Inte För Att Vara Sån...

Asså inte för att vara sån men något jag förväntade mig när jag flyttade till Angered var att jag åtminstone kunde få några hyffsade pizzor men allt är bara skit här ute. Den pizzeria som typ ligger närmst tar hutlöst med pengar, gör helt okej pizzor men de har jag bannlyst för all framtid (fittor) sen finns det den lilla krogen men känns inte riktigt som om man köper pizza där, har dessutom för mig att de inte är så goda heller. Har en hamburgegrill men de gör tyvärr inga pizzor, kebaben är billig som på de flesta andra ställen (kan inte vänta sig allt för mycket) men de är okej, det funkar. Det finns även någon pizzeria i Gårdsten men de kör bara ut i Gårdsten, i övrig vet jag inte hur det är med Lövgärdet eller Rannebergen. Asså skall man har ordentlig pizza får man fan åka till the suburbs, i Lerum har de fan skiten.

Har löst ett mysterium, som jag funderat över ett tag. Fanns nämligen ingen stadsdel som hette Angered i på Qx när jag skulle fylla i stadsdel i Göteborg, skickade även in ett mejl om detta, fick aldrig något svar men har hittat anledningen till detta trots allt. Det är tydligen så att jag bor i Gunnared, trodde jag hela tiden bodde i stadsdelen Angered men det heter tydligen Gunnared, så jävla fult ! Kan ju säga så här mycket att jag tänker ju vägra att erkänna det fula jävla namnet, jag bor i Angered och inget annat. Till och med min postkod som lyder följande,
424 66 Angered säger ju att jag bor i Angered och inte i fula Gunnared.
- Gäller att köra köttbullar på låg värme.
Varför är det ingen som röstar på min poll ? Hatar ni mig alla så mycket ?

No comments: