Wednesday, August 27, 2008

Din Mamma...?

Eh... jag är lite trött känner jag, gick upp halv nio imorse och var hos min kurator, drog in till stan och käkade innan jag gick på bussen för att sedan jobba från ett till tjugoett. Jag ringde de två viktigaste samtalen idag, de till Alfa-Kassan och till Poseidon. Verkade som om jag bara kan gå ur Alfa-Kassan men är fortfarande inte riktigt säker, skulle kännas lite smutsigt ifall jag nu tog ut de pengarna. Har ju inget behov av de nu men har ju ändå typ rätt till de, får se hur jag gör. Behöver få ut en massa tider i så fall. På Poseidon sa de att pengarna skulle dras på fredag så det var bara att vänta. Orkade inte ringa Bahnhof, får fixa de papperna på annat sätt.

Jag tog faktiskt disken direkt när jag kom hem idag så jag var fan riktigt duktig idag, har ont i ben och fot dock.

No comments: