Tuesday, August 26, 2008

I Owe You...

Min hals värker fortfarnade, glass hjälper kanske inte så bra ändå. Vet inte hur det är med febern, vet bara att jag är trött och sliten. Har en disk som behöver diskas och det är en hel del och nu är det verkligen min disk eller åtminstone så behöver jag diska skiten i alla fall. Jag har ätit upp någons glass samt snattat en cola ur kylen, skall försöka återgälda detta så fort jag kommer mig till ICA, hoppas så jävla mycket att de saker jag behöver finns där men det gör det säkert skall du se.

Mådde genast sämre efter att jag fått något samtal angående en reklamation på en dörr som det blev en massa strul med. Jag har inte gjort så många reklamationer och på detta pappret blev det lite fel vill jag minnas och nu ringde de och ville ha bilder på skadan för de skulle kunna kolla något i deras produktion. Kände mig genast utpekad och oerhört skyldig. Försökte lugna ner mig och tänka att det är ändå inget jag kan göra idag och de flesta saker brukar gå att lösa på ett eller annat sätt men ibland vägrar jag lyssna på mig själv vilket är störande.

No comments: