Saturday, August 23, 2008

En Vecka Utan Blogger...

Damn, har jag haft abstinens eller vad ? Usch... har känt behov av att "blogga av mig" flera gånger under denna veckan. Har blivit en avslastning och ett sätt att kunna ställa ifrån sig problemen och reda ut de en gång för alla (eller åtminstone för stunden), har inte riktigt haft den möjligheten då Madde varit här. Har ju kunnat men skulle kännas ganska illa av mig ifall jag gjort men men sånt är livet ibland. Man får göra små och stora uppoffringar för att kunna göra något annat. Kan bara konstatera att det varit en intensiv vecka och jag har åstadkommit fruktansvärt mycket känner jag och mycket tacke vare Madde så jag är hemskt glad att hon varit här även om vi inte fått umgås så mycket och när vi väl gjort det har jag varit trött och sliten för det mesta då jag typ jobbat hela tiden.

Har nog en hel del jag behöver få ur mig och smälta, skall ju flytta snart och innan dess behöver jag fylla år och jobba i 6 dagar till. Får se vad som sker, om det blir något den 6:e september eller inte. Kändes lite som om jag åtog mig den festen för att folk kräver att jag skall ha någon slags utflyttnings / inflyttnings / födelsedagsfest om inte allt av det men är fortfarnade lite osäker om jag är så sugen.

Fyfan va jag är trött...

No comments: