Sunday, August 19, 2007

Två Veckor Kvar...

Så skönt att det är bara 2 veckor kvar nu, eller 10 arbetsdagar om man vill se det så. Så jävla nice... fan va jag inte kommer sakna Ce-Ge, Richard och resten av folket i deras familjeföretag. Gäller väl bara att sätta på sig lite skygglappar, trycka i öronpropparna ordentligt och bara göra sin shit så går säkert dessa dagar riktigt snabbt. När det blir segt får man bara försöka muntra upp sig och kanske våga ta sig 2 minuter innan man åker iväg trots att det är bråttom, vad skall de göra ? Vill de ha kvar mig och vill de ha sin bil intakt tillbaka så får de väl acceptera att jag tar mig lite tid då och då ifall jag behöver det.

Fan detta är det 30:e inlägget denna månaden och det är redan den 19:e aug, kommer bli en ganska fattig månad. Har lyckats prestera 30 stycken på drygt 3 veckor och har drygt 2 veckor kvar så kanske kommer upp i runt 50 inlägg, inte bra.
- That makes me a sad panda...

No comments: