Sunday, August 5, 2007

Ännu En Helg...

Jaha då har det gått ännu en helg, man har kalkat ännu mer på husväggarna. Det börjar väl snart bli klart, skall väl bara målas lite och sen är det bara en vägg kvar som skall skrapas och kalkas. Varit jävla massa att göra men ändå gått snabbare än väntat, blivit så hattigt med tanke på att man jobbar hela dagarna och knappt orkar göra något då och sen att pappa bröt foten så har man blivit en mindre.

Det är en hel del mer som bör fixas på huset.
  • Göra Klart Pelletsförrådet
  • Riva Ur Panel Ur Mitt Rum - Möggel ?
  • Lägga Nytt Klinkers I Källaren
  • Riva Ut Bastun
  • Kakla Badrummet
  • Renovera Trappen
  • Lägga Ny Trall På Altan
  • Bygga Ut Friggeboden
Hade velat dra på Paraden i Stockholm så här i efterhand, fick för mig att den skulle vara senare än den var plus att jag inte visste att folk man kände skulle upp. Jaja då sparade jag den 1000-lappen eller snarare så la jag den på något annat. Får fan ta mig upp nästa år då det trots allt är Euro Pride. Iofs ett helt år dit men tiden går jävligt fort, mycket man inte får gjort...

No comments: