Tuesday, August 21, 2007

Ouch...

Blev ganska knäckt nyss, jag citerar:

- Detta är typ den enda bloggen som jag läser, hon har vettiga åsikter typ -_- http://projo.se/.
That one kind of stung...

Kan väl inte kallt förvänta mig att folk vill läsa all skit jag sitter och klottrar ner men jag antar att någonstans långt där inne fanns en gnutta hopp men ah, nä... Sanningen kan göra såå ont ibland men men jag överlever, åtminstone tills imorgon.

Jag var ju fullt medveten om att personen ifråga inte läser min blogg men ändå, ahhh. Så ont, såå ont...

Visst jag skriver den här för mig och för ingen annan osv. bla bla men shit... ah nä asså detta var fan ett slag i magen, jävlar. Att man blir så tagen på sängen av något man redan är medveten om, det förvånar mig alltid. Det är bara resa på sig, borsta av sig och gå vidare. Å andra sidan skall jag väl kanske inte säga så mycket eller ? Jag menar hur myckte engagerar jag mig i mina kompisars liv ? Inte särskilt mycket eller inte så mycket som jag vill, jag orkar bara inte och känner bara att jag inte har tid till det för stunden.

(Känner mig lite dålig över det)

No comments: