Wednesday, August 15, 2007

...

Fan vet fortfarande inte hur jag riktigt skall "ta i tu med mitt liv", hinner inte göra så mycket nu när jag jobbar. Det enda jag gör är mest att går upp på morgonen, snarare kämpar mig upp på morgonen, åker till jobbet, tar mig kämpigt igenom dagen beroende på hur mycket det finns och göra och hur stressigt och hur jävla löjligt lite det finns att göra, kommer hem och är trött, sitter framför datorn tills 8-tiden och går och lägger mig. Sovit ganska illa den senaste veckan / veckorna, för att vara mig. Tagit kanske uppemot en timme innan jag somnat och det har varit väldigt varmt eller snarare har jag varit väldigt varm och haft ganska stressande drömmar och hela tiden press och vaknar ofta upp svettig. Även om jag sovit tillräckligt så är det svårt att komma upp på morgonen och det blir ofta att jag drar mig till 5.30 då jag får smått skynda mig för att inte bli sen till jobbet. Behöver jag ta i tu med livet ? I så fall, vad är det jag behöver göra ? Orkar inte nu, vill sova. Behöver varva ner, fast blir väl bara mest rätt ner i sängen och tvinga fram sömn.

Snart bara 2 veckor kvar av heltidandet, har mer tid att tänka sen (säger vi). *pust*

...Måste alltid vara så förvirrad och ovetande trots min löjligt medvetna och enorma självinsikt.

No comments: