Wednesday, August 15, 2007

Söka Nya Lägenheter Då...

Jaha, då har man varit med om en budgivning också. Var jävligt taggad och nervös efter jag lagt mitt första bud på hela 265.000 och eftersom det tog ett antal timmar innan något mer hände så trodde jag nästan att jag skulle få den men ah nä... Det sista jag hörde var att den var uppe i 355.000, vet dock inte ifall den steg efter de. Mitt sista bud blev 320.000, det kändes lite väl mycket när det gick upp till 305.000 men lät mig övertalas att ta lite till. Vet fortfarnade inte riktigt hur jag känner för att jag nästan la de 350.000 som jag aldrig hann lägga. Som sagt så kändes det redan ganska mycket pengar när det gick över 300.000, inte för att lägenheten eller snarare hyran skulle vara värd det utan mer att det bara är en oerhört stor summa. Nu blev det som det blev och får väl bara ta lärdom av detta och gå vidare, lägenhetslös...

* En Kort Kärleksaffär...

No comments: