Sunday, August 26, 2007

Det Är Söndag Idag...

Då var det ännu en sista dag i veckan som kommit, nu är det satan i mig bara 4 ⅝ jobbdagar kvar på CeGe Fisk. Fan va jag inte kommer att sakna det, visst var det ball att jobba med Packen och hade inte han varit där så hade det varit såå mycket segare att vara på jobbet. Han livar upp stämningen jävligt mycket. Om en vecka så är det ju skola som gäller, känns lite små overkligt.

Fan det är hela tiden, do this, do that. Jag är smått irriterad, jag försöker hålla tillbaka och vara snäll, hjälpa till men det känns bara som ett stort tjat hela tiden från mina föräldrars sida vilket de inte gör men det upplevs så från min sida. Vilket är ganska jobbigt för men det är bara att bita tag och göra skiten. Jaja sånt är livet, flyttar väl hemifrån snart. Åtminstone får man hoppas att det blir så, undra hur det kommer gå ifall det blir att man flyttar ihop med Nicklas. Det är trots allt än annan person man bor med, kan bli lite segt.

Det lilla partyt jag verkar ha styrt upp känns som om det blir en jävla massa folk och frågan är ifall man verkligen orkar med allt. Jag menar det blir väl säkert 20-talet personer och så känns det hela tiden som om det måste vara bra och allt måste vara på topp uzw. Måste ta en rejäl funderar över
den ifall jag verkligen orkar och pallar av det.

No comments: