Wednesday, August 1, 2007

Trouble In Paradise...

Har lite bekymmer nu, är godis och chipssugen. Faktum är att det kommer inte vara så jätte gott när man bunkrat upp mig kilovis av socker och man kommer bara må illa efter tryckt i sig hälften och resten kommer vara kvar några dagar för jag äter inte lika mycket numera men konsumerar fortfarande samma mängder. Jag har ont i benet så det är jobbigt att cykla ner, fast skulle jag vilja ha något får jag fan förmå mig att cykla för nyttighetens skull. Fuck Nature... Det sista jobbiga är att klockan är nitton:trettiofem och vill helst sova vid åtta även om aldrig så blir fallet. Köpt väldigt mycket sötsaker det senaste och det är inte nyttigt. Jag vet inte hur jag skall bli av med begären, jag vill ju bara cave in men det är inte bra heller. Svårt dilemma. - Trouble In Paradise, To Say The Least.

Det ända jag är, är uttråkad och vill ha något att tugga på, som sysselsättning.

No comments: