Wednesday, April 20, 2011

Vilsen...

Detta är första dagen sedan förra söndagen som jag är ledig. Skulle varit ledig i fredags men blev att jag hoppade in och jobbade lite. Så som sagt jag är ledig, lite nedstämd och har inte riktigt lust att göra någoting alls. Jag känner mig vilsen, jag har liksom jobbat i typ 1½ vecka i sträck så det känns liksom som om jag inte känner till något annat än bara att jobba. Vad gör man när man är ledig ? Det känns konstigt att vara vaken och vara hemma. Jag har liksom gjort något typ varje dag jag varit vaken den senaste veckan. Sagt tidigare att mycket handlar om inställning, att bara ge sig fan på eller åtminstone bara göra det men jag förmår mig inte själv att göra något direkt känns det som.

Piffade till mig lite, försökte mana fram min kvinnliga sida lite med smink och dylikt men kändes inte som om det hjälpte heller. Känns som om jag borde göra något här hemma, typ renovera, sätta de sista listerna, slipa de som redan sitter för att kunna måla lite sen eller fixa det sista med Arres rum men jag ids inte. Kanske borde passa på sen när hon är borta istället.

1 comment:

Cheapo said...

Hej! Tjelsi sa att du var intresserad av att köpa min Arvika-biljett för 500:- så, ja, jag undrar bara om du är det? :)