Friday, April 22, 2011

In Lars Mind Or In Reality, Doesn't Make Any Different To Me...

Jag mår bara inte bra. Jag är rädd för mig själv, rädd för vad jag är kababel till och rädd för att jag egentligen inte riktigt vet vad jag är ute efter, blir bara sjukt paranoid och får för mig att jag skulle vara på något vis manipulativ och ibland så sticker mitt rationella fram och ser det som nonsens men när jag börjar tänka på det så vet jag inte vad som är rätt, fel, rimligt eller orimligt.

När jag vaknade upp imorse i mitt rum så var det varmt. Sommarvärmen har börjat tassa fram, jag gillar det verkligen inte. Man sover dåligt om det är varmt i rummet och ändå har jag sovit med öppet fönster ett ganska bra tag nu för att få det svalt i rummet men vet inte hur länge det kommer funka. Jag är ledig idag, lördag och söndag, Arre är inte hemma och jag känner hur jag borde göra saker.

Cat Rapes Dog - Cannibal Hippies

When it's dark people change, you see
I stay indoors, 'cause They are after me
I don't wanna be Turkish delight
For friends lurking in the night
I try to avoid
Being paranoid
I try to avoid being paranoid
But it's not easy when you're unemployed
And filled to the brim with alkaloids
So I gave up
Insanity ahoy!
Cannibal Hippies, say a prayer
Cannibal Hippies, They're everywhere
Cannibal Hippies, suckin' me dry
Gonna be, gonna be eaten alive
People tell me They do not exist
But I can see Them, so I insist
In my mind or in reality
Doesn't make any different to me

No comments: