Wednesday, April 6, 2011

Personalen På Jysk I Partille Är Änna Snälla...

Tack vare att en på Jysk i Partille sa till mig att jag skulle kunna få tillbaka mellanskillnaden på mitt bord som jag köpte ifall de skulle ut på kampanjpris så kollade jag upp det nu bara för att kvittot låg kvar i plånboken och vips de hade sänkt bordet med 999 kr och jag ringde dem, frågade hur det funkade, fick mitt svar och gick ner dit. Så nu har jag ett presentkort på 999 kr på Jysk som jag skall försöka skeppa över på någon annan så jag kan få lite cash istället.

Har även fått tagit itu med lite papper samt vikt tvätt. Var även på jobbet och köpte lite drev, penslar, målarfärg samt spackel ifall jag skall sätta igång med resten av listerna i hallen samt fixa sista på Arres dörr. Vi får se vad jag gör idag. Nu är det strax soppdags och sen skall jag städa lite i hallen.

No comments: