Thursday, April 7, 2011

Hurtbullens Dagbok, Dag 3...

Nu har vi varit ut och gått ännu en gång, 30 min denna gången med eller ah 29 minuter och 30 sek om man skall vara noga. Det var skönt ute, det var blå himmel och solen började försvinna så sakta över horisonten. Blåste lite så det var lite små kyligt eller friskt kanske man borde säga, hur som var det goare väder idag än det varit de två tidigare dagarna då det har varit blött och grått. Känns som om man är nyttig men behöver nog komma ut lite mer eller komma och simma lite för jag känner att jag har mycket energi kvar och ibland så blir man stissig. Får se när jag går hem imorgon så kanske jag kan åka och simma.

Nu blir det snart sovdags, skall upp tidigt imorgon. Jobba från 05.00 så... men det är gött, slutar man tidigt om man inte jobbar över men det är lugnt jag och Micke var skitduktiga idag, fick gjort massor. Kändes bra som fan ! Mest jobbat idag, lagat lite mat och varit ut och gått men det är lugnt, imorgon är en ny dag som jag skall försöka göra till en underbar dag också.

Dagens Uttryck: Förut idag så skickade jag ett mess till Arre där det stod, "Är jävligt B.B. just nu, bajsad och belåten." - kände att det var något hon skulle uppskatta. Kanske inte så mycket att jag var nybajsad och belåten utan mer uttrycket. Problemet var bara att även om jag tyckte jag var bajsad och belåten så höll fan inte kroppen med. För kanske bara en halvtimme senare var det dags igen och då var det fan inte alls lika gött men men så är det ibland. Hade ju varit helt awesome om man kunde haft mer kontroll över sin kropp.

Något annat chockerande ! jag åt fan broccoli och blomkol idag till middagen, galet värre !

No comments: