Saturday, April 9, 2011

Lars Recenserar Energidrycker (1)...

Var precis på OK/Q8 för att fixa mig lite saker och köpte med mig en Burn (Juiced Energy) den innehåller 20% Tropical Juice, den såg grön och inbjudande ut, det var den inte... asså den smakar passionsfrukt mest typ (var tvungen att kolla vad den innehöll för jag kom inte på vad frukten hette) och den är liksom bara inte god. Den luktar liksom udda också, var väl lite korkat av mig att köpa den då jag egentligen inte är en man som gillar exotiska saker eller ja jo det gör jag men kanske inte just dessa typer av exotism.

Den var verkligen en besvikelse, som tur är köpte jag mig en Monster, orginalet tror jag och den vet jag är god i alla fall. Dum som jag är så sitter jag fortfarnade och sipparBurnen, den smakar verkligen som tropis juice eller enbart passionsfrukts juicen smakar som man kan köpa på ICA eller dylikt, det är verkligen jätte äckligt. Jag kan liksom inte förmå mig själv att sluta dricka den, någon hjälp mig !

Typ en halvtimme senare och nästan halva uppdruckna så är den inte lika äcklig som tidigare.

1 comment:

Anonymous said...

jag har inte smakat den men jag ska smaka