Wednesday, April 20, 2011

Lars Goes iWire...

Satt uppe en stund efter inlägget, tittade på OZ och fördrev tiden lite för att sedan ta en liten lur. Drog till Allum vid 2-3 tiden för att kolla på joggingkläder, armbandsväska till mobilen och köpa lite mat. Blev att jag köpte mig en armbandsväska för utvecklad för att stoppa en Iphone i men den funkade liksom, telefonen satt som ett smäck och det gick utan större problem att ta på touchscreenen och få den att reagera. Sedan råkade jag se ett par Koss Porta Pro som kostade typ 100 kr mer än de andra och trodde det var 25 års jubileum lurarna men icke det var Koss iPorta Pro, alltså lurarna med ibyggd headset för just... Iphone men så hör jag något fantastiskt, de funkar till HTC också. Jag tackar för mig och betalar för armbandsväskan och säger att jag skall fundera på saken (med tanke på att jag har två vanliga porta pro lurar liggandes i ryggan som jag skall posta för att jag vill reklamera dem).

Jag går bort mot ICA och tar vägen inom Stadium för att se mig efter ett par nya joggingbyxor, av någon jävla anledning har inte byxorna jag köpt något blixlås, varför jag inte tänkte på det då kan jag inte svara på men det är sjukt frustrerande. Jag vill liksom kunna ha ett fåtal saker på mig utan att behöva ha på mig min jacka som hör till byxorna. Kanske går och köper mig något imorgon, får se. Jag skulle vilja ha ett par shorts också med någon mindre ficka / fickor, det enda jag behöver ha med mig är ju nycklar för lägenheten och min inhalator.

Armbandsväcka iPhone 3G/3GS/4 - 149 :-
Stereoheadset Koss iPorta Pro - 449 :-

Totalt: 598:-

No comments: