Saturday, April 16, 2011

Lars Är Tillbaka På Internet...

Jag har varit utan internet sedan i torsdagskväll, fram tills för ungefär en timme sedan. Har väl inte direkt varit jätte jobbigt då jag antingen sovit, eller varit på jobbet. Ibland har man saknat sina status uppdateringarFacebook samt att inte kunnat ha ständig koll på nyhetsläget men hade inte direkt missat något kände jag. Blev tvungen att ut och springa förut idag efter att jag varit och handlat, kände att jag behövde göra av med min energi och fokusera på något helt annat än att vilja misshandla eller mörda någon typ.

Så jag tog mig en redig springtur ut i naturen. Den slutade med att jag kanske lite dumstridigt gick rätt genom skogen men hade lite riktmärken eller hade mest bara på känn vart de skulle vara, kraftledningsgatorna jag hade gått förbi för en stund sedan. Jag hade ganska bra känn på vart jag skulle bege mig och att jag skulle hitta fram förr eller senare.

Vet att jag borde gått tillbaka samma väg som jag kom ifrån då jag åtminstone hade varit 100% på att jag skulle komma hem men jag orkade fan inte gå den jävla sträckan så jag genade och fann mig ganska snart på stigen jag sprungit på nyligen. Jävla skit att kontakten till lurarna skulle knäckas. Min kropp känner att den har varit ute och sprungit det är fan en sak som är säker. Den känner säkert av gårdagens 10½ timmes övertid på min lediga dag med men det var en nödvändighet för att kunna klara av helgen som ännu inte är över.

Kommer snart lite videos från min provar på dag men känner att jag borde gjort det när jag varit ledig istället för detta blev inte riktigt som jag tänkt mig. Är fan trött... skulle behöva fixa mig lite lunch tills imorgon men vet inte vad det skulle i så fall vara.

No comments: