Wednesday, January 26, 2011

Simning Är Igång Igen...

Var och simmade idag igen.
70ish kg

1025 m / 30 min

23/29
50/56


Hade planer och hoppades på att göra det efter min träff med min psykolog. Vet inte riktigt hur jag skall göra med det hela, lutar åt att söka någon här i Partille istället, det känns inte riktigt som om det funkar. Sitter och stör mig på hur hon pratar och lägger fram saker och idag så var jag så arg som jag var när jag träffade kuratorn på vuxenpsyk i Lerum som jag verkligen hatade. Meningen var att vi skulle prata om min relation till mina föräldrar men jag hade inte riktigt hunnit tänka igenom den och allt blev väldigt torrt och spänt stundtals från min sida. Jag var så nära på att bara resa på mig och gå men blev inte så, inte heller drog jag fram kniven som jag råkar ha i byxorna, har gått runt med målarbyxor ett par dagar och inte riktigt tänkt på att jag har den där och ah... Vet inte riktigt om allt ligger helt och hållet hos mig, bara för att jag inte riktigt hade så mycket att säga idag eller om jag verkligen stör mig på henne.

En sak är nog säker att jag vågar nog fan inte gå dit igen och skulle nog inte riktigt känna mig bekväm heller för den delen. Vissa människor fungerar bara inte ihop och jag tänker inte sitta där och kämpa och ödsla tid med något så viktigt när jag förhoppningsvis kan hitta någon som jag fungerar bra mycket bättre med. Jag har svårt för att prata, svårt för att öppna upp mig och det känns som om det blev lite fel fokus, visst behöver jag hjälp med att öppna upp mig i min relation till mina föräldrar men jag vet inte, det känns bara som om allt blev fel.

No comments: