Wednesday, January 5, 2011

Nyårs(löfte)...?

Har försökt att vara duktig nu efter nyår och det har väl gått sådär. Jag kände att ännu en gång var det dags att ta tag i sitt liv och försöka ordna upp lite saker. Har inte riktigt orkat skriva in den fina lilla text jag satt och filade på men det handlar om att försöka skärpa sig och spara pengar typ. Lagade mat idag i alla fall så att jag åtminstone ser till att ha lagad mat hemma hela tiden eller åtminstone till lunch. Inte för att jag jobbar de två närmsta dagarna men ah...

Det jag behöver göra dessa två dagar jag är ledig är att:

* Ringa min psykolog och boka om en tid
* Ringa min chef och prata med honom om att försöka få bytt ett pass så jag kan passa min systerson.
* Gå till banken (fast de lär inte vara öppna imorgon, kanske inte på fre heller).
* Spackla mina väggar.
* Simma.

No comments: