Friday, September 17, 2010

Tillfälligt I Funktion...

Fan va jag älskar att vakna upp och inte kunna ha möjligheten för att det känns som om någon kör ner en massa knivar i halsen på en, hostar man så drar någon ett rivjärn där nere, glad blir man... Så jävla skönt att man orkar vara uppe i ett par timmar och sen orkar inte kroppen med mer och man blir tvungen att ta sig en liten lur. Jag börjar bli så jävla trött på den här skiten, känner sig så handikappad, menlös och bara jävligt dålig på alla sätt och vis. Jag vill kunna bidra och göra lite nytta istället för att sitta hemma och hosta, känner sig smått skyldig med tanke på att blir jag sjuk så är det någon annan som hamnar i skiten på jobbet.

Vill någon byta kropp med mig ? Så fort jag hostar så blir jag typ andfådd. Det är ju fan skrattretande.

No comments: