Monday, September 13, 2010

Hur Gör Folk...?

Min lägenhet har fått ett slaganfall...














Hur fan gör folk ?
När finner ni tid ?
När orkar ni ?

Hyresvärden var förbi och konstaterade att det var några saker han ville att jag skulle fixa lite saker som såg lite konstiga ut. Kan väl köpa några saker men med tanke på hur lägenheten såg ut innan så ah... fan den var Risigare när jag flyttade in och så har jag inte bara "blivit klar" för det är hallen och gången mellan hallen och vardagsrummet som fortfarande har tapet kvar. Skiter väl i det, får väl se hur han vill att jag skall göra med några spacklade ytor i dessa rum, var ju hål lite varstans som jag själv fixat för jag tröttnat på att vänta och dels för att jag tycker om att pilla.

Skulle ju sett lite bättre ut ifall jag blivit klar och vissa saker håller jag med om är inte världens bästa och det kan jag väl fixa till men vafan orka lipa, det ligger golv i hall, sovrum och gången för kanske 15.000 men men var trött och orkade inte käfta. Hade inte så mycket på benen och visste inte hur jag skulle svara tillbaka om jag nu Ville tjafsa om det hela.

Fan va lat jag känner mig, jag ringde och beställde pizza, har typ ingen energi till att ställa mig och komma på vafan jag skall laga för mat eller gå och handla något ifall det skulle visa sig att det fattades något. Måste gå och handla sen också men det får jag förhoppningvis lite energi till efter mat, jag är bara så slut efter helgens eskapader.

4 timmars non-stop dansande på Gretas
7 timmars sömn
17 timmars jobb

No comments: