Tuesday, September 28, 2010

I-Landsproblem...

Dagens I-Landsproblem: Jag håller på att titta igenom Kvinnofängelset och satt och tittade på avsnitt 601 när det plötsligt hängde sig, visar sig senare att hela skivan är inte så jävla sammarbetsvillig och det är väl inte så jätte jobbigt då det bara är att slänga iväg ett mail till företaget som gjorde boxen, förklara vad felet är och ge dem min adress. Jag får en ny dvd-skiva inom en vecka typ, det störande att jag inte kan få tag på det under tiden, fanns inga torrenter på just den säsongen jag sökte. Hade DC++ fortfarande något att räkna med hade det nog inte varit några problem och jag är hyffsat övertygad att om jag letar ett litet tag och hör mig för så kan jag säkert hitta det jag vill men jag är lat...

Jag skulle kunna bara hoppa till avsnitt 605, jag har ju redan sett allt en gång eller nästan alla avsnitt i alla fall och det går att läsa kort om avsnitten och få en hyffsad bild om vad som hänt och sen bara att se dem när jag väl har möjligheten.

Följetongen fortsätter 9 timmar senare, visar sig att ytterligare en dvd är korrupt.

1 comment:

Anonymous said...

sluta jiddra börja troll !

//Brother from another mother ! ;)

Btw när blir det Fifa 11 då ?