Sunday, September 26, 2010

Stressad Much...?

Asså när det inte riktigt går Lars väg och han är stressad och behöver fixa något snabbt eller bara att saker inte riktigt går som jag vill så brukar jag ha en tendens att skälla på de saker som inte vill samarbeta med mig. Ta en sak som att du skall slänga papper i papperskorgen och missar för andra gången, du är trött och vill bara få skiten i där, då händer det att jag vräker ur mig saker som.

- Sluta bråka nu !
- Snälla bara sluta bråka !
- Jag orkar bara inte !

Jag har fått för mig att saker och ting lyssnar och hör på vad jag skriker åt ickelevande materiella ting, detta är ju naturligtvis helt idiotisk men jag gör det trots allt. Det har ju en tendens att bli ganska ensamt här hemma så det känns som det finns någon mer här.

No comments: