Saturday, September 25, 2010

Lukter & Kissfittor...

Lukter jag helst inte vill kännas vid:

Lukten av blöt hund, fan är det med den lukten egentligen ? It's sick...
Lukten av blöta tröjor, det är nästan i samma stil med blöt hund, snäppet mildare men vafan gör det ? Luktar ju fortfarande skit.
Lukten av Ruts fisar, ta inte illa upp Packen, inget emot Rutan annars. Jag brukar inte ens vanligtvis tycka om små hundar men fan hon är sansad och cool, she's in my good book...
Lush, tror den heter så, Butiken Från Helvetet...
Folk som tror att more is less och inte tvärt om när det gäller parfym.

Något som störde mig något extremt förut idag var två jävla snorungar som satt och pratade om hur mycket pengar de verkade ha. De sa inget rakt ut men när en av de två små jävla skitbrudarna konstaterar att de har 4 eller 5 olika hus, alla i olika länder och har mage att klaga på där hon tydligen bodde nu och tyckte att de borde fixa sig ett nytt hus där det uppenbarligen skulle vara lite Finare. Hon pratade även om hur mycket kläder hon och hennes morsa handlat här om dagen men det var liksom inte det som fick mig att bli riktigt förbannad, det var att dessa två små kissfittor till snorungar inte hade betalt för sin resa på vagnen. De satt och dividerade om huruvida de skulle hoppa av ifall det kom någon kontrollant, asså fan när man har mer än råd att betala för sig skall man definitivt se till att göra det och sen var det väl knappast deras pengar heller, man ville ju bara strypa dem. Vanligtvis brukar jag inte sitta direkt och lyssna på vad folk har att säga för att jag brukar lyssna på min egna musik men eftersom min mp3-spelare också låg i min ryggsäck så hade jag inte mycket till val och det var ganska svårt att ignorera dem också.

3 comments:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ said...

90-talister?

Tomten0 said...

Ja, småflickor var det allt. Vet inte hur gamla men kunde inte varit mer än 16-17.

Dom kallar mig Yngve said...

Lukten av blöt hund är något av det värsta. Den stanken klår till och med odören av fyllespya.

Men skulle småbrudarna på spårvagnen (för jag antar att det var där det hela utspelade sig) vara en lukt så skulle de nog ta priset. Ugh. Vidrigt.