Saturday, September 11, 2010

Naiv...?

3 månader sen sist...

Det sista jag läste var att hon höll på att skramla ihop mina pengar vilket jag var mäkta förvånad över då jag inte hört något på en månad och hade mer eller mindre trott att jag inte skulle få de. Nu har det gått ett tag sedan det där, kom på att hon hade en väska som var min också, skickade ett meddelande för en månad sedan om den och har ännu inte fått något svar.

Hörde av mig igen, varför ? Jag hoppas innerligt att hon verkligen håller på att fixa mina pengar för då kanske jag har en chans att fixa min hårddisk hyffsat snart för det kostar ju en del och med tanke på att jag inte direkt har den summa pengar och det utrymme att spara ihop så mycket kaptial som jag haft förut med tanke på mitt bostadsköp så hade jag blivit glad om jag kunde få dem. Enda jag vill göra är att få tillbaka mina pengar, släppa det bekymret och fortsätta mitt liv.

No comments: