Friday, October 2, 2009

Wave Me...

Asså titta på denna videon, vet att den är nästan 1½ timme lång men det är så galet. Skall ge en snabbversion av det men det är inte alls lika fräckt som att se själva presentationen men det ger en en hyffsad bild av vad det handlar om. Allt kommer att vara open source så att det kommer inte bara finnas Google Wave utan många former av detta nya format av "kommunikation".

Jag vet inte vad jag skall säga, jag är bara så jävla blown away. Jag vill ha det nu och när det är färdigt att släppas vette fan, det vet väl knappast någon eftersom de har bjudit in en hel drös personer som får vara med och bygga och förfina och sitta och leka med deras demo eller vad man skall säga. Jag har signat upp mig för att få en invite då min kära kompis Charles gjorde detta för lite drygt 4 månader sedan när de släppte videon och då hade de tydligen släppt 100.000 platser och han fick ingen då så ahh... det är bara att vänta på att det skall komma ut. Jag är jävligt, jag vet inte. Jag vill bara ha tillgång till skiten nu !



Här är den förenklade och en snabb förklaring av hur det kommer att fungera.


No comments: