Sunday, October 11, 2009

Bardisk / Barskåp Ft. Betongglas...

Den kommer bli så snygg när den väl blir klar, kommer inte vara i färgen som är och kanske inte riktigt i den utformningen heller men grymt blir det ! Skall ha mig en bänkskiva ovanpå, naturligtvis skall väggen inte avslutas som jag gjort där utan antagligen blir det en rundel samt ett eller två betongglas block "tillbaka" samt ett hyllsystem / barskåp "innuti" samt något överhängande skåp alt. skenor för glasen. Ser ni min vision också ?

Fatta hur jävla fett det kommer att bli ! Räknar kanske med i runda slingor 2000 bara för själva betongglasen sen skall man ju fixa en bänkskiva, hyllsystem osv. kommer ju bli awsome. Kanske hade varit mer värt om jag faktiskt ägt lägenheten men fan orka bry sig.

1 comment:

Anonymous said...

Tjena Lars

Det här var väldigt roligt att se för jag håller på med exaaaaakkt samma sak hemma. Glasblock bar. Ska dra och köpa glasblockarna idag. vet inte riktigt om jag ska köpa med färg eller vanliga vita.
Höll på kolla på nätet lite ideer och här såg man ditt inlägg.
Adda mig gärna på facebook om du har så kan vi bolla lite fler ideer med varandra
amitji_83@hotmail.com