Tuesday, September 29, 2009

I'm Weird...

Fråga mig inte riktigt vad eller varför men jag lyckades i förra veckan gå i gång på visningen vi hade på vår Valnötsparkett. Jag fick typ något slags kåtslag av att titta på skiten, det var smått underligt måste jag säga men det var inte så att jag ville flyga på visningen och hångla med det eller så utan bara att jag blev kåt och upphetsad. Om det nu var något min hjärna kopplade med något annat eller så vet jag inte och spelar väl ingen direkt roll bara väldigt intressant att bara av någon anledning gå igång på något jag verkligen inte väntat skulle få igång mig. Förhoppningsvis ger det mig bara lite mer förståelse och insyn...

Det är väl bara tacka och ta emot, jag menar det kan ju knappast skada. Jaja...

1 comment:

♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥ said...

hehe men det är ju så snyyyyggt!

förstår dig verkligen.

kommer nog itne lämna snigelspår på golvet dock