Wednesday, October 14, 2009

Förkylning...

Var ett tag sedan nu men tack vare Sidi har man gått och blivit sjuk. Jag och Henke stod halvdöda på jobbet i måndags för att Sidi (mannen av glas som han kallas också) var hemma vilket är ganska förståeligt då han har typ inflammationer över allt just nu. När jag väl kom hem i måndags så var det bara att slänga in handduken, febern kom och sen var man bänkad. Igår vaknade man upp tät som bara den och febrig, det var bara till att stanna hemma. Är hyffsat bra nu, bara jag inte anstränger mig så går det ganska bra så blir nog att dyka upp på jobbet imorgon. Hade väl varit klokt att stanna hemma imorgon också då jag är ledig fram till söndag men det är ganska ont om folk och man vill gärna ställa upp för chiefen. Jag jobbar trots allt tidigt imorgon och det är hyffsat lugnt nu så jag tror jag klarar mig.