Wednesday, October 14, 2009

Guldföräldrar...

Mina föräldrar är fan snälla, de kom hit med lite mjölk, piroger, godsaker (som jag inte bett om) samt hjälpte till att vika lite tvätt. De hade säkert köpt mer mat och jag bara sagt till men har ganska mycket hemma. Var en kort visit för att se hur jag mår och för att se om jag behövde något, förklarade även för pappa min idée om min bardisk / barskåp och han föreslog att jag skulle ställa hela skiten på en skiva så att hela alltet blir stabilare. Det bli ju super för då kan jag fästa begongglasen i skivan, väggen samt bordsskivan som ligger oavanpå som i sin tur är fäst i väggen, det gäller ju också skivan som allt skall stå på. Allt blir lite som en nivå och kommer upp någon cm från golvet, blir ju som att ha en massa levels, gött som fan för riktiga fans.

No comments: