Tuesday, October 27, 2009

Lars Sugvecka...

Först börjar det med att jag drar upp ett par trasiga lurar i lördags natt det suger ju nog balle men det fortsätter, skall sätta i en ny skiva från min KFdvdsamling och det visar sig att jag har fått "dubbletter", det är tryckt Disc 1 - Volume 33 - Episodes 513-516 men är
de facto
Disc 3 - Volume 33 - Episodes 521-524 och letar lite på nätet för jag vet att de är några diskar som det varit fel med tidigare och att de varit medvetna om det men hittar inget just om denna men är ganska övertygad att jag skulle kunna få bytt skiten om jag bara hör av mig. Beslutade mig för att se första avsnittet på Disc 2 - Volume 33 vilket skulle vara nr. 517 och tittar på de men då har hoppat över typ 4 avsnitt och missat massa gött, tänker att jag tankar ner skiten så länge medan jag väntar på att få mina nya diskar (inte hört av mig än) bara det att nu de sista 10 % av torrentfilen är bajs och den har slutat tanka. Precis i detta nu testade jag att sätta i Disc 3 - Volume 33 - Episodes 521-524 och det visar sig naturligtvis att de bara blivit ett fel i själva tryckningen på diskarna. Skulle jag nu varit en av mina kunder så hade jag skickat ett argt mail och krävt stor ersättning och kompensation för detta, jag tror fan jag inte ens orkar bry mig så länge som alla avsnitten fungerar så tror jag att jag är nöjder även om jag har möjligthet och rätten att få två nya diskar.

Naturligtvis slutar inget här, när jag skulle hem idag från jobbet så grävde jag lite i min ryggsäck och lyckas ta upp mina solglasögon som har lyckats paja också, jag är så glad att jag haft sönder så jävla mycket skit på kort tid att jag vet inte vart jag skall ta vägen. Jag bara undrar vad som väntar mig, det har ju inte ens gått en hel vecka och mer hyss lär jag säkert hitta på åt mig själv för att ge igen.

Åtminstone lagade jag lite köttfärs idag så jag kan ha till lunch imorgon.

No comments: